Ambachtelijke (h)eerlijke producten gemalen door de molen binnen 1-3 werkdagen geleverd
Uw winkelmandje is leeg. Laad maar vol.
Rubriekoverzicht

Klachtenprocedure Bakgezond.nl


Bent u niet tevreden over de aan u geleverde diensten of producten? Dan kunt u bij Bakgezond.nl een klacht indienen. Bakgezond.nl besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten en dienstverlening. Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn, dan kunt u uw klacht bij ons kenbaar maken via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit kan via StichtingWebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Hier vindt u meer informatie over dit platform. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 16.30 uur op het telefoonnummer 0341 – 23 26 60. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie.

647